ONA TILI FANINI KASBGA YO‘NALTIRIB O‘QITISHNING DOLZARBLIGI VA AMALIY AHAMIYATI
Keywords:
Ona tili, kasbga yo‘naltirish, kasbiy kommunikatsiya, til o‘rgatish metodikasi, integratsiyalashgan ta’lim, amaliy ahamiyat, dolzarblik, kompetensiya yondashuvi, ta’lim sifati, kasbiy yo‘nalishdagi darslar.Abstract
Mazkur maqolada ona tili fanini kasbga yo‘naltirib o‘qitishning hozirgi davrdagi dolzarbligi va uning amaliy ahamiyati tahlil qilinadi. Ta’lim tizimida kasbga yo‘naltirish tamoyillariga asoslangan holda ona tili darslarini tashkil etish orqali o‘quvchilarda nafaqat tilga oid bilim va ko‘nikmalar, balki kasbiy kommunikativ kompetensiyalarni shakllantirish yo‘llari ko‘rib chiqiladi. Shuningdek, kasbiy yo‘nalishdagi til o‘rgatish metodikasi, dars mazmunini kasbga integratsiyalash va real hayotiy vaziyatlarga moslashtirishning o‘quvchilar uchun qanday foydali ekani ilmiy asosda yoritiladi.
References
1. Karimov I.A. “Yuksak ma’naviyat — yengilmas kuch”. – T.: Ma’naviyat, 2008.
2. O‘zbekiston Respublikasi “Ta’lim to‘g‘risida”gi Qonuni. – 2020-yil, yangi tahrir.
3. O‘zbek tili va adabiyoti o‘qitish metodikasi. – T.: O‘qituvchi, 2022.
4. G‘aybullayeva X. va boshqalar. “Til va adabiyotni kasbga yo‘naltirib o‘qitish metodikasi”. – T.: 2023.
5. Maktabda kasbga yo‘naltirishning nazariy va amaliy asoslari. – T.: Innovatsiya, 2021.
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 Zokirova Ochaxon (Author)

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
All Rights Reserved.