ONA TILI FANINI KASBGA YO‘NALTIRIB O‘QITISHNING DOLZARBLIGI VA AMALIY AHAMIYATI

Authors

  • Zokirova Ochaxon Rishton tuman 1-son politexnikumi o’qituvchisi Author

Keywords:

Ona tili, kasbga yo‘naltirish, kasbiy kommunikatsiya, til o‘rgatish metodikasi, integratsiyalashgan ta’lim, amaliy ahamiyat, dolzarblik, kompetensiya yondashuvi, ta’lim sifati, kasbiy yo‘nalishdagi darslar.

Abstract

Mazkur maqolada ona tili fanini kasbga yo‘naltirib o‘qitishning hozirgi davrdagi dolzarbligi va uning amaliy ahamiyati tahlil qilinadi. Ta’lim tizimida kasbga yo‘naltirish tamoyillariga asoslangan holda ona tili darslarini tashkil etish orqali o‘quvchilarda nafaqat tilga oid bilim va ko‘nikmalar, balki kasbiy kommunikativ kompetensiyalarni shakllantirish yo‘llari ko‘rib chiqiladi. Shuningdek, kasbiy yo‘nalishdagi til o‘rgatish metodikasi, dars mazmunini kasbga integratsiyalash va real hayotiy vaziyatlarga moslashtirishning o‘quvchilar uchun qanday foydali ekani ilmiy asosda yoritiladi.

References

1. Karimov I.A. “Yuksak ma’naviyat — yengilmas kuch”. – T.: Ma’naviyat, 2008.

2. O‘zbekiston Respublikasi “Ta’lim to‘g‘risida”gi Qonuni. – 2020-yil, yangi tahrir.

3. O‘zbek tili va adabiyoti o‘qitish metodikasi. – T.: O‘qituvchi, 2022.

4. G‘aybullayeva X. va boshqalar. “Til va adabiyotni kasbga yo‘naltirib o‘qitish metodikasi”. – T.: 2023.

5. Maktabda kasbga yo‘naltirishning nazariy va amaliy asoslari. – T.: Innovatsiya, 2021.

Downloads

Published

27.06.2025

How to Cite

ONA TILI FANINI KASBGA YO‘NALTIRIB O‘QITISHNING DOLZARBLIGI VA AMALIY AHAMIYATI. (2025). Journal of Uzbekistan’s Development and Research, 1(5), 305. https://www.ijournal.uz/index.php/judr/article/view/2507

Similar Articles

11-20 of 399

You may also start an advanced similarity search for this article.