BOSHLANGʻICH TA'LIM ONA TILI VA OʻQISH SAVODXONLIGINI DIDAKTIK O‘YINLI TA’LIM TEXNOLOGIYALARI ASOSIDA TASHKIL QILISH
Keywords:
zamonaviy texnologiya, didaktik o’yinlar, samaradorlik, o’yinli ta’lim texnologiyasi, innovatsiya, integratsiya, nutq boyligi, boshlang’ich ta’lim.Abstract
Mamlakatimizda ta’lim tizimini tubdan isloh qilish, ta’lim sifatini oshirish va zamonaviy pedagogik texnologiyalarni tatbiq etish orqali boshlangʻich ta’limni takomillashtirish dolzarb masalalardan biri hisoblanadi. Ayniqsa, boshlangʻich sinflarda o‘quvchilarning ona tili va o‘qish savodxonligi darajasini oshirishda innovatsion yondashuvlar, xususan didaktik o‘yinli ta’lim texnologiyalaridan foydalanish alohida ahamiyatga ega. Mazkur maqolada boshlangʻich ta’limda ona tili va o‘qish savodxonligini shakllantirishda didaktik o‘yinli texnologiyalarning o‘rni, ularning afzalliklari, qo‘llash metodikasi hamda samaradorligi haqida fikr yuritiladi.
References
1. Qodirova G. “Boshlang‘ich ta’limda o‘qitish metodikasi”, Toshkent, 2020.
2. Axmedova D., “Ona tili va o‘qish savodxonligi: innovatsion metodlar”, Samarqand, 2022.
3. Hasanova N. “Didaktik o‘yinlar tizimi”, O‘zbekiston pedagogika nashriyoti, 2021.
4. Respublikamizda amalga oshirilayotgan ta’lim strategiyalari va normativ hujjatlar.
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 S.Ollaberganova, Safarbayeva Ro’zaxon (Author)

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
All Rights Reserved.