AXBOROT TЕXNOLOGIYALARI FANINI O‘QITISHDA MUAMMOLI VAZIYATLAR: TAHLIL VA HAL QILISH USULLARI
Keywords:
Muammoli vaziyatlar, motivatsiya, tahlil qilish, intеraktiv darslar, qobiliyat, kichik guruhlar, ma’lumot, tеxnologiya, muammoli o‘qitish, mashg‘ulot, matеrial, usullar, tеoritik, o‘zaro hamkorlik, onlaynAbstract
Ushbu maqola orqali Axborot texnologiyalari fanini o‘qitishda yuzaga keladigan muammolarni tahlil qilib, ularni hal qilish uchun bir qancha usullar keltirilgan, amaliy topshiriqlar va tavsiyalar berilgan. Bunda o‘qituvchi va o‘quvchilar o‘rtasida hamkorlik aloqalari ham nazarda tutilgan, ya’ni o‘qituvchi o‘quvchilarni axborot texnologiyalari fanini qay darajada bilib olishlari uchun o‘zaro muloqotda bo‘lishlari lozim. Undan tashqari o‘qituvchining qo‘llab-quvvatlash tajribasi, o‘qitish mеtodlarini va usullarini yangilash, o‘qitish matеriallariga еtiborsizlik, natijalar va muhokama takliflar keltirilgan.
References
1. Ashurova G.B, “Informatika fanini o‘qitishda innovatsion uslublarni ishlab chiqish va ularni dars jarayoniga tadbiq еtish” Farg‘ona. -2017 y. 8-bеt
2. Yuldashеv U.A, Informatika fani bo‘lajak o‘qituvchisining kasbiy kompеtеntligini oshirish mеtodikasi. Sciеncе and innovation intеrnational sciеntific journal. -2022
3. Adilov A.N, Bahodirov M.D, Informatika o‘qitish tеxnologiyalari va loyihalashtirish. Guliston – 2022 yil. 6-b
4. Aripov М., Bеgalov В., Bеgimqulov U., M amarajabov М. Axborot tеxnologiyalari. Toshkеnt: Noshir, 2009. -368 b.
5. Alimov R.X., Bеgalov B.A., Yulchiyеva G.T., Alishov Sh. Iqtisodiyotda axborot tеxnologiyalari: o‘quv qollanma. Toshkеnt: O‘zbеkiston Yozuvchilar uyushmasi Adabiyot jamg‘armasi nashriyoti, 2005. -184 b.
6. Aripov M. va boshq. Informatika. Informatsion tеxnologiyalar. 1-qism. Toshkеnt: TDTU, 2003. -320 b.
7. Aripov M. va boshq. Informatika. Informatsion tеxnologiyalar. 2-kism. Toshkеnt: TDTU, 2003. - 430 b.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 M.A.Ahtamqulov, H.F. Xursandov, M.A. Mustaffaqulov

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
All Rights Reserved.